Har du frågor?

Vi hjälper dig gärna.

Om du vill ange en avvikande leveransadress, skicka oss den fullständiga nya adressen via knappen ”Kontakta Chrono24”. Vi tar hand om allt annat.

Observera att du vid betalning med kreditkort får en återkoppling från systemet inom några få minuter. Om du inte får en betalningsbekräftelse eller till och med får ett felmeddelande kan detta ha följande orsaker:

1. Kontrollera om ditt kreditkort har registrerats för den så kallade 3D Secure-processen (VerifiedByVisa/Mastercard Secure Code). Vi rekommenderar att du vänder dig till din bank.

2. Vissa kreditkort har en utbetalningsgräns som du dock alltid kan öka genom ansökan hos din kreditkortsleverantör.

Tack för din betalning. På dina myChrono24-sidor under ”Köpa” kan du bekräfta din betalning med hjälp av knappen ”Ja, jag har betalat”.

Vi informerar dig självklart så snart betalningen har kommit in. Ignorera ytterligare meddelanden som uppmanar dig att göra betalningen. Dessa meddelanden genereras automatiskt och slutar så snart betalningen har inkommit.

OBS: Vid en överföring tar det 2–3 arbetsdagar tills betalningen inkommit.

Tack för din betalning. På dina myChrono24-sidor under ”Köpa” kan du bekräfta din betalning med hjälp av knappen ”Ja, jag har betalat”.

Vi informerar dig självklart så snart betalningen har kommit in. Ignorera ytterligare meddelanden som uppmanar dig att göra betalningen. Dessa meddelanden genereras automatiskt och slutar så snart betalningen har inkommit.

OBS: Vid en överföring tar det 2–3 arbetsdagar tills betalningen inkommit.

Om du vill ange en avvikande leveransadress, skicka oss den fullständiga nya adressen via knappen ”Kontakta Chrono24”. Vi tar hand om allt annat.

Tack för din betalning. På dina myChrono24-sidor under ”Köpa” kan du bekräfta din betalning med hjälp av knappen ”Ja, jag har betalat”.

Vi informerar dig självklart så snart betalningen har kommit in. Ignorera ytterligare meddelanden som uppmanar dig att göra betalningen. Dessa meddelanden genereras automatiskt och slutar så snart betalningen har inkommit.

OBS: Vid en överföring tar det 2–3 arbetsdagar tills betalningen inkommit.

Vad kul att du är intresserad!

Har du frågor om Chrono24 som arbetsgivare eller är du intresserad av ett jobb i vårt företag?
Besök då gärna vår jobbsida. Här hittar du våra kontaktuppgifter och våra aktuella lediga platser: https://about.chrono24.com/jobs/

Vi ber om din förståelse för att det är svårt för oss att klassificera förfrågningar via den här menypunkten. Det kan därför hända att reaktionstiden blir längre.

För att vi snabbt ska kunna hjälpa dig, kontrollera om ditt ärende passar bättre till en annan menypunkt.

Har du inte fått svar på din fråga?

Kontakta vårt supportteam.

Bilagor

Följande format accepteras: .pdf, .png, .jpg, .gif och .tif. Maximal filstorlek: 32 MB.

För att kunna hjälpa dig bättre med ditt ärende behandlar vi dina kontaktuppgifter. Mer information om detta hittar du i våra Dataskyddsbestämmelser.

Obligatoriskt fält

Ta reda på mer

Hitta svar på de vanligaste frågorna om Chrono24.

Se de vanligaste frågorna

Lär känna oss

Ta en titt bakom kulisserna och få reda på mer om Chrono24.

Läs mer